Anmält mig till bilskolan.

Onsdag 28 mars
Började tio så innan jag stack till skolan hann jag med att både duscha och anmäla mig till bilskolan. Historia genomgång för prevet imorgon, finska som vi repeterade lite. Finskaprovet skriver jag på måndagen och I'm soo screwed... Men jo får bara försöka helt enkelt.
Stan en sväng med Sara och Katten, träffade på Tony men var tvungen att snabbt springa iväg eftersom jag hade läkartid. Preventivläkaren vilket innebar att jag också skulle få en gyn ungersökning så var ju skitspänd och nervös och ville inte alls dit och så var det försenat så satt där i minst 20 minuter och väntade. Irriterande. Men det var inte alls så skrämmande som jag föreställt mig och gick skitfort så sen kom jag hem och pluggade historia.
Vid halvsex blev det en kort joggingrunda med Sara och sen cirkelträning. Dusch och mera historia. Har precis läst allt klart, kan väl lite småsaker men känns inte som att jag förstår mig på helheten så vi får väl de hur det går. Och nu ska jag alldeles strax krypa under täckat.
Dröm sött<3

Har ingen passande bild så får bli denna på en kentaur eftersom de nämns i anteckningarna jag läst och det var det första jag kom att tänka på :P
http://static.desktopnexus.com/thumbnails/625265-bigthumbnail.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0