Höll på att svimma tror jag.

Måndag 5 mars
När jag stod och sminkade mig ville benen plötslgt inte sammarbeta mer och jag kunde inte koncentrera blicken, allt bara snurrande. Jag har aldrig svimmt så jag vet inte hur det känns men såhär kan jag föreställa mig att det är. Men efter ett glas vatten, ett par sockerbitar och några minuter liggandes på rygg med benen upp var jag normal igen :D
Men detä känns bara så sjukt äckligt, som om man inte har kontroll över sin egen kropp utan bara håller på att falla ihop. Usch.
Började skoldagen med finska, andra timmen blev inställd eftersom vi istället skulle gå och se på en teater. Lite underlig och jag förstod aldrig riktigt sammanhanget, kanske bara jag som är dum men endå. Helt okej var den väl.
Gympaläraren var frånvarande så vi hade ingen gympa, så istället för håltimmar slutade jag. Då orkade jag inte gå till konstsalen heller utan gick istället en sväng med Sara och Katten till stan. Cassu är tillbaka från USA också så henne fick jag se idag också :)
Sen jag kom hem har jag fått lite pluggat faktist, musik, tv, njuta av det underbara vädret och lite sånt.
Men nu blir det sovdags.
Dröm sött<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0