Chill lördag.

Lördag 3 mars
Vid fyratiden for jag in till stan och träffade Nette. Vi catcha upp det senaste och gick runt lite. Åttatiden stack jag iväg och träffade Ela. Hon, Jenni och Bena var hemma hos en snubbe jag aldrig tidgare sett. Där chillade vi med musik, babbel, äcklig öl och senare kom Jimmy också dit. Bena försökte fördriva tid med att meditera också men det gick inget vidare.
http://2.bp.blogspot.com/_4T-BYz_QFiE/TG-kOnZatoI/AAAAAAAAAAM/Z-7TUNWRESw/s1600/yoga2.jpg
Såg ju inte sådär fridfullt ut precis... x)

Några timmar in på natten orkade vi inte vara där mer utan for iväg till Shell. Manda, Linda och de andra kom också dit så vi satt där ett par timmar och snackade och skrattade.
Runt fyratiden smög jag in här hemma och jag var nästan hundra procent säer på att jag lyckats utan att väcka pappa men fik sen veta att nehepp han hade visst vaknat trots att jag försökte smyga in så tyst jag bara kunde :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0