Ekenäs hela dagen.

Måndag 14 maj
Mamma drog med mig till Gullö efter skolan. En ö utanför Ekenäs. Hon ville nämligen att jag skulle komma med och fotografera så då gjorde jag det. Pappa och mofa var med de också och fan som de kan ta tid på sig. Mofa kollade in varenda byggnad och analysera hur träden tagits omkull... Jepps. På väg hem igen stannade jag i Ekenäs och hängde med J. Gick omkring hit och dit, träffade hans vänner och satt i Busters. Skoj :)
Tänkte missa tåget igen men han, snacka lite med Tony och väl hemma har jag gjort absolut inget men nu sova så jag orkar med de två kommande fullpackade dagarna...
Dröm sött<3


Narcisserna på gullö, visst var det väl fint men tråkit :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0