Firade Jenni.

Fredag 4 maj
Började morgonen med att efter duschen misshandla mina ben (Epilator... Aj). Stack sen och åt med tjejerna och sen en timme engelska. Stack ut och jogga en runda. Fixade mig och så kom Ela och Jenni hit.
Stan och stack sen upp på berget. Toppen ställe sen på sommaren när det är varmt. Vi gick alla till Bena med efter att ha varit där en stund stack vi vidare till Abc. Kall pizza, namnam. Så över till shell där det blev lite aggresionsutbrott och pappa polis kom på besök. Fan va onödit att hålla på sådär... Jenni sprang istället ett race i mörknet och det tog en tid innan vi hittade henne sen :D Men hon stack sen igen och vi for ut och kruisa lite med Linda. Polisen igen... Haha, vi är förföljda.
Kom hem och Ela somnade rätt fort. Själv satt jag och snackade skit med Silvester halva natten :) Men så skulle även han sova så det fanns inget annat att göra då än att själv också krypa under täcket och drömma sig bort :)

Jenni fyllde 16 så stooort grattis till henne :)<3


För jag vill bara känna på din kropp kropp hela natten
men mina vänner säger stopp stopp håll i hatten
men jag vill känna på din kropp kropp hela natten
och mina vänner säger stopp
men jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0