Fysisk och psykisk smärta.

Onsdag 30 maj
Stack till skolan och skrev prov. Gick helt okej känndes det som. Så hem via innan jag var duktigt och gick och handlade, kände mej nästan lite vuxen :D Kom och fixade med lite bilder till ett skolarbete och stack sen för att printa ut dem. Hem och fixa med mera bilder tills Eve ringde och de kom upp en sväng. Så till stan och hem kom jag först vid åttatiden... Orkade inte med mera bilder då utan har bara slöat. Hört på Nordman och snackat med folk.

Har så förbaskat ont i halsen nu igen så jag borde nog sticka och kolla det imorgon. Har ju inte varit bra på över tre veckor så nått fel är det juh... Lite småont i magen har jag också men det är psykist... Jag blir bara så sur!
Men nu sova så jag kan vakna med bra humör imorgon igen :)
Dröm sött<3


Hon ha blitt blond!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0