Länk och bastu i fagervik.

Måndag 21 maj
Hade ingen finska så fick sova länge vilket var hur skönt som helst och så han jag också plugga lite extra till engelskaprovet. Mat innan provet och det gick väl helt okej typ. När det var färdigskrivet gick vi ut och hade oss i solen. På gympan spelade vi volleyboll, fyra spelare så det var nästan ett skämt men skoj endå.
Hade sportbh på och en topp som var rätt hög på ryggen så har fula ränder på ryggen nu eftersom jag lyckades bränna mej. Ränder på baklåren hade jag också lyckats få...
När jag sen skull hem efter sakerna jag skulle ha med till Ela upptäckte jag att jag glömmt nyckeln. Lyckat... Men inget att göra åt saken så stack till Ela endå. Chilla, en sväng med Linda och Manda till Karis och chilla med hann vi med innan vi på kvällen stack på en någorlunda lång men långsam länk. Att äntligen springa igen var superskönt^^ Vi sprang till kinesiska paviljongen i Fagervik. Jag har aldrig varit dit förut så det var najs, skitfint ställe :)
Bastubadas blev det när vi kom hem, så skönt!


Hihi, det ser ut som att grisen kryper upp ur hennes huvud^^ hahaha x)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0