Lugn dag med massa pluggas.

Tisdag 29 maj
Vaknade och kollade på klockan, tio före åtta, höll på att få panik där en bråkdels sekund att jag höll på att bli försenad men kom på att jag trevligt nog började först tio så somnade lugnt om. Stack till skolan för en kort förberädande och så lite fixas med bilder. Andra morgnar har det kunnat vara upp till 19 grader när jag gåt ut åtta men idag var det bara 13 fasten klockan redan var tio men det kändes som tur var inte så kallt endå. Åt och stack med Jenny, Zaida och Madde till butiken för att köpa glass. Träffade på Max och hans kompis också innan jag kom hem.
Städade hela lägenheten, pluggade och slöade. Sex-tiden kom pappa efter mig och så stack vi ner till Båsa och hälsade på mamma som gjort pannkaka. Omnom!<3
Mer pluggas och lite sånt, kom nyss från duschen.
Förutom detta har min dag bestått av en massa sura människor som låtit sitt humör gå ut över andra vilket irriterar mig något enormt, det är ju inte shyst liksom! Menmen orka bry sig, nu sitter jag och snackar med Silvester vilket var superlänge sen så det är skoj men ska strax sova också.
Dröm sött<3

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/39198_1469417368469_5257347_n.jpg
Jag har saknat denna människa något helt enormt förstod jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0