Mera solat, mindre pluggat.

Söndag 27 maj
När jag väl vaknade lade jag mig ute i solen för att läsa på finskaprov. Mycket blev det dock inte läst eftersom Api och de kom. Solade, åt gott och snacka skit sådär som vanligt.
Åkte sen med dem till Karis. Har duschat, städat och fixat med en massa bara för att ha någon ursäkt att inte plugga... Jag är bombsäker på att jag inte kommer bli godkänd imorgon men det är bara att sticka och försöka sitt bästa.
Just nu är huden på min rygg helt styv av allt solas fast lite färg har jag fått i varje fall. Men nu sova så jag orkar imorgon också.
Dröm sött<3


En söt och nyfiken liten Tarzan^^


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken mysig bild! Katter är verkligen konstant nyfikna - på allt :-)

2012-06-08 @ 20:01:54
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0