Nacken död efter finskaarbete på sex sidor.

Söndag 13 maj
Morsdag idag så Glad morsdag till alla mödrar och mormödrar!
Vaknade halv åtta och började städa. Ungefär en timme senare fixade jag frukost på sängen till mamma. Så fortsatte jag att städa. Damsugade hela lägenheten, torkade alla speglar i toalett och tambur, torkade damm från alla hyllor och lådor i rummet och redde upp lite i garderoben. Så böt jag sängkläder, kröp ner under täcket och sov några timmar.
Efter att jag vaknat har jag hunnit med att byka två maskiner, planera lite och jobba med skolarbete i minst fyra timmar... Gjorde finskaarbetet på sex sidor klart så det är riktigt skönt att ha det undan. Och började på bokrapport men det blev inte så mycket gjort på den tyvärr. Får fixa det imorgon istället. Min nacke är förbaskat sjukt efter att ha suttit här i flera timmar så ska sova nu.
Dröm sött<3

PS. Jag förstår mig fan inte på endel människor... :D

Product_87970_1_orig_large
Glad morsdag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0