Osminkad och lite häng med Sara.

Tisdag 22 maj
Ela hade väckning klockan sex! Helt insane juh, omänskligt :D Så gjorde vi oss klara i varje fall. Hade varken smink eller hårspray eller något så blev att sticka nästan helt naturell ti skolan. Blev dissad för det redan när jag steg på bussen :D
Klockan nio hade vi studieplanering eller något liknande vilket jag lyckades komma försent till för hade ingen aning om var vi skulle vara så trodde först att vi inte alls hade något alls. Efter en lektion sen satt jag och väntade i två timmar på att ha finska men vi hade aldrig så kändes lite onödigt men hade ju fortfarande ingen nyckel så skulle endå inte kunnat gå hem. När Sara slutade stack jag med till henne i varje fall och så låg vi i solen och åt isglass^^ Solade lite smått sådär men INTE axlarna dock...
Så stack jag med till Ekenäs och kollade när hon sprang ärevarvet. Hade tänkt träffa Larisza också men hon hann aldrig komma så får träffa henne en annan dag :)
Dom var snälla och körde hem mig så här har jag suttit och lidit av min brända hud, fan vad jag har lyckats endå... :D Usch!
Just nu eurovision men ska alldeles strax sova.
Dröm sött<3
Öserrikiska Trackshittazs med Woki Mit Deim Popo. Nästan lite smårolig juh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0