Pluggande i solen.

Söndag 20 maj
Solsäsongen påbörjad nu då. Bara två veckor kvar till avslutningen så det var på tiden, man vill ju inte vara heldit sen heller. Men mycke kommer jag inte få solat endå tror jag, bara på helgerna i båsa och om jag sticker till pappa för att sola på balkongen här hemma är ingen höjdare...
Så legat i solen och läst på prov är ungefär det enda jag har gjort idag. Slöt som fan, speciellt med tanke på att jag hade sovit i elva timmar :D
Innan vi kom hem bakade mamma en supergod rabarberpaj så grannarna kom över och så åt vi upp den.
Stack direkt i dusche sen och ska alldeles strax sova. Men läste trevligt nog att jag börjar först elva imorgon :) Prov direkt vilket är mindre trevligt men sen är det bara två prov kvar innan sommarlovet :)
Dröm sött<3


Observera att där syns en stjärna också^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0