Sjuk...

Måndag 7 maj
Hade ingen röst och halsen var sjuk som fan när jag vaknade. Stack till skolan och hade finska, håltimme där jag fortsatte med Big Ben som ska tryckas på en gardin.. Vill inte alls fixa detdär men har lovat så är illa tvungen. Och så två timmar engelska. Gymnastiken hoppade jag över för vill inte förvärra halsen och göra att jag får riktig flunsa.
Kom istället hem och lite senare blev det sådär doft i huvudet som om man är trött och seg så jag lade mej för att ta en kort tupplur. Det slutade med att jag sov i över två timmar. När jag vaknade var halsen mycket värre men efter lite te, vatten och halstabletter blev den helt okej. Fast nu börjar jag igen känna hur den blir värre. Undrar om det alls blir skola imorgon men jag tror nog det :)
Nu sova, dröm sött<3


Trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0