Skolutfärd till Borgå.

Tisdag 15 maj
Imorse klockan åtta startade vi mot Borgå. Efter närapå två timmars bussresa var vi framme och började med en rundvandring runt gamla stan. Efter det hade vi fritid på vilken jag gick runt med Sara i lite butiker.  Så besökte vi Runebergs hem och efter det han vi en sväng till Brunbergs också innan vi satt oss i bussen och startade hemmåt. Jag somnade på vägen så det gick riktigt snabbt kändes det som.
Hemma borde jag fixat skolarbeten me fick inte alls mycket gjort. Klockan sju hade vi bilskola och skönt nog hade vi bara en och en halv timme denna gång.
Hemma fixade jag lite till på solarbeten och har snackat med lite folk^^
Men nu är jag heldöd och ska sova.
Dröm sött<3


Jeejee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0