Känslan av sommar i vinden.

Torsdag 10 maj
Vid tio stack jag till stan för att träffa Sara en stund så stack hon men träffade Ela iställe. Vi var en sväng till mej innan hennes morsa körde oss till Ekenäs. Till Axxell för urvalsprov. Så hänge där med henne tills det var slut. Träffade Daniela också (en gammal klasskompis) vilket var riktigt roligt. Så gick vi omkring i lite butiker sen men hon stack halv fem tiden. En stund efter det träffade jag J och hängde med honom och hans vänner tills jag kom hem. Sjukt najs dag :) Satt en hel evighet i Busters bland annat, typ hela kvällen faktist.
Så fick jag skjuts till tågstation och kom hem med ett såntdär löjligt jävla leende på läpparna :D Snackade lite med Nette på hemvägen och ska kanske träffa henne i helgen :)
Nu sitter jag och har finska som borde göras men ååh jag vill inte och så borde jag sova också.
Dröm sött<3

PS.
Hoppas ni alla är lika glada som jag en solig dag som denna!<3

Tumblr_m2nj22vu3n1r8jqkpo1_500_large
Man börjar känna lite sommar i luften :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0