Första körlektion avklarad. Helt sjukt roligt!

Lördag 12 maj
Vaknade och stack på första körlektionen klockan tio. Så sjukt roligt var det. Fick bara köra några hundra meter innan jag var tvungen att backa, visst var det lite skämmande men skoj endå. Det enda var att det var jobbigt att hinna hålla reda på precis allt men i det stora hela gick det bra. När vi var klara sa han att han märker att jag tycker om fart. Höhö(A)... Nej men det var femttio där var vi körde mest och jag märkte flera gånger att jag hade överfastighet. Oj liksom :D Men jag visst att det skulle bli svårt. Åååh jag vill bara köra igen nuu! Haha!
Så hemma igen försökte jag sova bort flunsan. Sov flera timmar och efteråt kändes det nog bättre. Måste gå till hälsocentralen på måndagen och få läkartid tror jag. Har ju varit sånhär i över en vecka nu och nästan precis lika hela tiden.
Så ringde Jenny och sa att hon var utanför så gick ut och snackade lite med henne, följde med henne en bit på vägen sen också och såfort jag kom hem for vi till pappa och åt grillmat.

http://www.annonsera.se/images/00012/0/ford-sierra-20clx-dohc-91-(rep).jpg
Så snaaaaart får jag köra med min bil som ser ut ungefär sådär, längtar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0