Chillkväll med kusin och hans vänner.

Fredag 11 maj
Hade en timme finska och en timme engelska sen kom jag hem. Eve och några till kom hit en stund och lite senare stack vi till stan och snacka lite skit med Max. Men han stack nästan direkt och så ringde Robin och undrade om jag kommer på chill "halvfest" hon Gonnar så visst. Men fick sjutk brottom för han gav mej 20 minuter innan de skulle komma här via och plocka upp dej.. På den tiden skulle jag hinna duscha, äta och fixa mej. Jo sure.. men han nästan i varje fall. Vi stack dit och jofan länge skulle han stanna sa Robin. Kello klockan elva tyckt han att vi sku gå hem så ajja okej då for vi då. Vittu sån fjant till kusin jag har :D<3
Men chill var det där. Vi satt i en grillkåta. Varmt och skönt men röken var väl inte det bästa för min hals men jag överlevde ju.
Sen var det faktist skönt att gå hem i skymningen. Passligt varmt var det också.

17269_287985780238_732420238_4978004_3976454_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0