Aha-moments.

Onsdag 16 maj
Lyckades duktigt nog försova mig så hade bara en modersmålslektion. Så en håltimme på vilken jag satt i teckasalen och skära i ett papper... Till mat fick vi underlig Raseburgare, halvgod, inget speciellt men värsta reporter och allt som gick omkring och frågade en massa av folk. Tråkig finska innan håltmmar som jag fördrev tiden med att sitta på ängen med Sara och Katten. Sist lite engelska innan jag fick skynda hem för att sticka och köra. Gick helt okej, fick flera sånadär "aha-moments" så det verkar ju lovande :D
Så traskade jag iväg tll teoritimmen sen och vi hade kort idag också så det var superskönt. I stan träffade jag Ela så hängde med henne resten av kvällen. Vi var och kruisa men Manda och Lotta bland annat :)

Var förresten och kollade hur det gått i studentsprivningarna, psykologin alltså och hade fått M så helt bra väl men det är mycket möjligt att jag skriver om det nästa vår endå, vi får se.

419029_384335598262542_351197351576367_1364043_228472002_n_large
Tuff.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0