Sjukt rolig dag med Ela!

Fredag 18 maj
Försov mig igen... men tur var det för vi hade inte haft någon lektion men läraren hade inte meddelat något så alla hade suttit där och väntat men ingen lärare hade kommit. Istället fick jag sova längre och dessutom gjöra mej klar på racerfart så ingen tid slösad här inte :D
Efter mat, engelska och lite tygtryck på håltimmen (vill inte... varför ska just jag göra detta??) hade vi modersmål så fick stå och berätta om min bok men det gick helt okej, dessutom fick vi sluta nästan en timme tidigare så passade på att skynda hem och packa till stugan så mamma fick ta med allt. Själv stack jag på stan med Ela och massa annat skojigt folk. Stack och äta fettomat till Hese och så följde jag med hem till henne.
Fakkeriin menimme och där träffade vi Jimmy och lite folk. Sprang på bergen och hade sjukt skoj. Flyga fick jag också nästan. Åååh vilken känsla^^<3
Dom stack så vi gick till Vitträsk där Ela fick igång en söt liten brasa. Den blåste ut typ direkt men endå :D
Och efter att ha sprungit omkring på bergen tänkte vi att vi lika bra kan få ennu lite motion så vi gick till Båsa och fota lite. På vägen stötte vi på en älg, men den sprang iväg, pyh.
Hemma igen har jag bara suttit och frysit och snackat med Nette och Fredo men nu sova.
Dröm sött<3


Så pluppsi! Love Yah Girl!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0