Those days when you're sad but you don't know why.

Torsdag 17 maj
Ledig dag så fick äntligen sova länge. Och mycke anat fick jag inte gjort heller. Shakki hadd krapula så blev att sitta hemma nästan hela dagen. En kort träff med Jenny han jag med endå ;) Snacka om allt som har hänt och så blev det en kort promenad. Så stack vi till pappa för att grilla, lite annat folk var också där så det var helt chill. Och fy fasen vad gott det är med majs<3
Hemma gick resten av kvällen åt till skolarbete som jag dumt nog skjutit upp hela dagen. Engelska uppsats och bokrepport på tre sidor datorskriven text så trodde jag skulle få sitta uppe halva natten men var klar redan till halv ett så det var inte så illa :D

Kunnon emotional har jag varit idag också... blivit skitsur på allt och superledsen av ingen orsak alls hela dagen. Mysktiskt :D

3f3154057272aa509de0260d33e3a5a5_large
Eller bara sura utan att kunna förstå varför eftersom det inte finns någon anledning... Men det går över så whatever :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0