Dålig morgon men skoj resten av dagen :)

Tisdag 1 maj
Ny månad och ledig dag. Skönt. Dagen började med att jag klockan nio, efter bara sex timmars sömn vaknade och kunde omöjligt somna om. Istället hoppade jag upp på skrivbordet för att få en krok upphängd i taket.
Det gick inte. Inte på något vis. Jag blev fitti. Hoppade ner tog en gurka och satte mig framför tv:n. Åt gurkan. Blev glad.

Nam^^ Haha! :D

Snackade med folk och så kom Sara hit. Vid femtiden tog vi oss till tåget och åkte till Ekenäs. Träffade Jenny och de andra så hängde med dem först innan vi sen stack och träffade J och hans kompisar. Satt i solen och bara chillade :) Eve och hennes kompis stötte vi också på där en stund.
Tillbaka i Karis stack jag till Sara en stund. Hemma snackade jag en massa om en massa med en massa och förvirrad som fan var jag men det är vanligt så jag är van :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0