Aprolig vappen i Ekenäs.

Måndag 30 april
Så vappenfirandet då. Efter lite skola och så hem och duscha stack jag via stan och sen med Ela och Max till Ekenäs. Fullt tåg men när man väl kom fram var det inte alls mycke människor där. Vi hängde med Jenny och alla dom en stund och så kom Jimmy och de andra.
Vädret var helt sjukt fint så jag hade trott att det skulle vara fullt med folk i Stallörs men det var skitlite jämnfört med tidigare år. Visst blev det mer och mer hela tiden men endå ovanligt lite.
Träffade Eve, Larisza, Isabelle, Alisa, Robin, Danno och alla dom. En massa gammla kompisar men också många nya. Hade helt enkelt sjukt jävla roligt och träffade en massa trevliga människor och såfort lite musik hördes var det svårt att stå stilla :D
Med rätt iställning och gott humör kan man ju alltid ha hur kul som helt så det gjorde liksom inget att det inte var så proppat där :)
Mot natten blev det kallt som fan och alla började sticka men jag hade endå turen att inte behöva stå ensam i kylan och mörknet och vänta på min skjuts :) Sen var det bara att komma hem och totta efter ett fett lyckat vappenfirande!^^ Tack allihop!<3

Några foton från tidigare på kvällen, superdålig kamera så det blev inge alls fotat senare.


Söta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0