Jag har fasen inte varit lyckad idag.

Torsdag 24 maj
Jag har lyckats faila med en massa idag. Började med att jag stack till skolan för att skära i lite papper (utskurning som ska tryckas på tyg) och självklart lyckades jag få till värsta papercut som inte ville sluta blöda.
När jag var klar med det stack jag till Serendi där Katten firades. Stort grattis gumman!<3 Så vidare till Knäppen för att äta och så bara chill innan jag var tvungen att skynda hem eftersom jag skulle köra klockan fyra. Vi körde i Snappertuna och på vägen man far till Båsa. Skoj var det även denna gång men faila hann jag med nu också. Körde på fel sida av vägen några metrar... Då är något rysligt fel i skallen ! Men tog ju mej till rätt sida fort så inget så men nästan riktigt pinsamt juh :D
Packade och kom till pappa sen. Grillade med mamma, halvsyrran och hennes sambo. Fasen vad god majsen var ennu en gång<3
Hunden hade de också med sig och ooosch va den hunden har energi, den bara hoppar hela tiden.
Efter det har jag såklart hunnit med ennu lite mer fail för det var tydligen inte nog ennu... Ringde nämligen ett samtal och fick total blackout direkt... Ingen big deal egentligen men kände mej ju bara så dum så visste inte vad jag skulle säga sen heller, en fint gick det endå :D
Men nu ska jag sova och se om jag kanske kan vara lite mer lyckad imorgon, det återstår att se :D
Dröm sött<3


Sötig vovve^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0