Fungerande skoter och nu iväg.

Fredag 25 maj
Stack till skolan vid tiotiden för att fixa på tygtrycket och är nästan klar vilket är skönt. När jag kom hem stod pappa och fixade med min skoter så nu fungerar den igen. Full tankt fick jag också^^
Sprang iväg till Varuboden för att få lite info tills när jag ska jobba där. Börjar den 4:de juni! Och jag ska vara i kassan så önska mig lycka till för det lär jag behöva. Om någon frågar nått på finska kommer jag bara att sitta där som ett frågetecken, haha.
Hemma igen tog jag skotern och for till pappa. Låg på terassen i nästan två timmar, duschade och så åt vi. Så kom jag hem fixade mig lite och sen dess har jag bara suttit och kollat tv typ. Men nu ska jag klä på mig, hoppa på skotern och ta mig till Backers. Vettefasen om jag ens hittar dit men det återstår att se.
Vi hörs<3


Ennu en bild jag tror jag kommer ångra jag lagt ut men det är ett senare problem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0