Från karis ti baresond!

Lördag 26 maj
Fasen vad folk var bäska sådä på morgonen. Själv packade jag i varje fall ihop vad jag skulle ha med till Båsa och så stack vi och handlade. Hämtade katten som typ skrek hela vägen ner. Han hatar att åka bil, tur behöver han bara göra de ett par gånger om året.
Vi var där redan tolvtiden. Stack till Vitträsk och solade en stund eftersom Api och Ellen var där. Hem igen och lite senare stack jag med Ela och Linda till Inko en sväng innan vi sen åkte vidare till Barösund för att hitta ett ställe att sola på. Det började bli rätt sent men skönt var det endå och efteråt stannade jag och Ela i Fagervik. Ela skulle träffa Jamppa. Själv satt jag mest där som tredje hjulet :D
Hem till Ela en stund innan jag kom hem. Såg början av melodifestivalen också och grattis Sverige! Tysklands låt var endå min favorit.


Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0