Let's run away.

Måndag 28 maj
Stack till skolan för att skriva ett finskaprov som inte alls gick vidare bra. Kunde inte ens hitta en av texterna igår när jag pluggade och nästan en hel sida va enbart därifrån så ja... ni kan ju gissa hur det gick med det. Så häng med Ela, tecka, gjorde gardinan klar. Äta och tillbaka till teckasalen där jag satt i minst tre timmar och fixade en t-skjorta. Blev inte som jag ville men helt okej endå :) Riktigt chill var det att sitta där.
Hem och har inte fått något vettgt gjort alls. Snackat med folk och läst massa bloggar.
Sådär för övrigt är det ju 28 idag så bara en månad tills jag fyller nu. Oh vad det är nära, kändes som inte alls länge sen jag var 16 men alldeles snart är jag redan myndig. Helt sjukt men är super excited!
Dröm sött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0