Mycket lättare att köra när han snackar i telefon.

Torsdag 31 maj
Gick till skolan och fick ut ett modersmålsprov som hade gått bra. 8½ så får förhoppningsvis 9 i kursen men vi får se. Så skulle jag printa mer bilder till fotoarbetet men men färgen var slut så passade på att gå till hälsocentralen och kolla min hals istället. Hon tog ett prov men det visade negativt så ska imorgonbitti igen för ett annat prov och så hoppas på att det visar något så jag kan få något gjort åt detta... Just nu tar det ont bara att svälja så inte skoj.
Tillbaka till skolan och printade en massa. Hem och mamma råkade va hemma så stack med henne och handlade så nu överlever jag en stund igen så stack hon tillbaka till Båsa sen.
Kom hem och äta innan klockan blev fyra och vi for och köra. Fick köra till Pojo denna gången så snart blir det väl att sticka in till stan och usch vad jag är nervös inför det. Sådä för övrigt diggar jag när han snackar i telefon för det går mycke bättre att köra då, det är som att jag inte väntar på att han ska säga något utan då bara kör jag och det går bra. Sen lägger han på och så går det dåligt igen :D
Hemma satt jag framför tv:n och klippte ut alla bilder. Det var massor så tog en stund.
Nu har jag bara snackat med folk. Såna som borde vilja träffa mej men som inte visar några spår av det, såna som inte borde vilja träffa mej men som tydligen vill och så såna som det tog en stund att reda ut lite grejjer med. Haha och som jag har skrattar :D
Imorgon skolan tio men innan det ska jag till hälsocentralen så ska nog sova nu.
Dröm sött<3


560449_240227789425257_218272168287486_422313_436515347_n_large
Bara lite som ett tips för jag vet att ni ville veta hur man blir en panda^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0