Rösten försvann.

Söndag 6 maj
Vaknade tidigt eftersom Sara skulle sticka på tävling och för att jag fortfarande inte lyckas hållas sovande om morgnarna.. Plockade allt och städade innan vi åt gott morgonmål och kakan som vi glömmde bort på kvällen. Supergod var den men jag var så mätt så blev tyvärr bara en liten bit.
Hem och så blev det bara en riktit slö dag. Stan ett varv men annars bara hemma. Tänkte gå ut och springa också men sköt upp det hela tiden och så började det regna. Tur var väl det eftersom min hals blev ett helvete mot kvällen. Knappt någon röst alls och tog bara ont. Kollade filmen The Vow eftersom Channing Tatum spelar huvudrollen, skrev en uppsats och så var det bara att sova.


Lite småkonstig men klart sevärd trots att jag inte alls gillar att hon inte kan minnas honom. Och bara för att han är med måste den ju ses :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0