Skola och bilskola.

Tisdag 8 maj
Modersmål första timmen. Efter det yrkesinfo, det sociala området och det var intressant. Blev bara ennu mer sugen på att sticka till Novia :) Tråkade på håltimmen och så en finskatimme. Kom hem och försökte bli frisk innan jag sprang iväg och tog passfoto, han inte alls reagera eftersom han där snubben bara sa att jag skulle sitta på en pall och så dök han ner bakom disken, kom upp igen och klickade en bild så jag ser förvånad ut men nu var det fixat åtminstone. Klockan sex var det dags för bilskola. Satt där och koncentrerade mig på att försöka att inte hosta och harkla mig hela tiden för jag vet ju själv hur jobbigt det är att sitta i samma rum när någon håller på så. Två gånger till nästa vecka sen är teorin över :) Kom hem och stekte plättar men nu börjar det bli dags att krypa under täcket och försöka sova bort flunsan.
Dröm sött<3


Men de blev inte alls såhär fint bruna utan jädra albinos... När jag försökte ha dem där längre blev de bara brända men visst blev de goda endå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0