Avsked hos Emmi.

Söndag 23 september
Vaknade efter några timmar tidigare än alla andra så fördrev tiden med några tidningar jag hittade på golvet. Cosmopolitan är inget dåligt sällskap ska ni veta när man helt omöjligt kan somna om. Alla vaknade till slut och vi överloppsgäster skulle ut därifrån. Men först lite Friends :D Utanför dörren här hemma upptäckte jag att telefonen hade blivit glömd så var det bara att gå tillbaka med dödssjuka fötter för att hämta den.
Passade i varej fall på att hjälpa Katten lite med att städa undan så helt onödigt var det ju inte, dessutom intressant snack och sen försök nummer två att komma hem.
Tog bilen och åkte iväg och handlade lite innan jag kom tillbaka hem, duschade och fixade mig eftersom det var avskedsfest för Emmi som sticker till Australien och jobbar typ aplänge, är nog lite avundsjuk.
Vi hade superroligt och spelade ett skitbra spel. Så åkte Katten och en av hennes systrar hem men jag bestämmde mig för att stanna ennu en stund och tur var det för vi hade hur kul som helst. Det slutade med att jag och Kattens andra syster gick hemåt i regnet. Hemma sen var det så otroligt skönt att få ta av sig de kalla, regnvåta kläderna och sova.
Ha en megabra resa Emmi!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0