Awesome!

Lördag 13 oktober
Skulle sluta klockan sex så var tvungen att det första jag gjorde på lördasmorgonen gå till Alko, haha, sutki! Direkt på jobb och jobbade en massa timmar igen. Såfort jag slutade kom jag hem, fixade lite, dushade och så kom Pernilla hit och förfesten kunde börja. Vi tänkte få trevligt sällskap men de hann aldrig komma.
Drog till Nox elvatiden och dansade loss. Dansade, snackade med mängder av trevligt folk, sa kanske lite för mycke åt vissa, tyckte inte jag men deras miner vitnade lite om det. Awesome kväll och natt och mängder av sjukt skojjiga människor! Hamnade efteråt där jag minst av allt trott. Jag hade aldrig kunna tro att vi såhär snabbt efter allt som hänt kunde vara såpass bra vänner. Spelade Slender en stund och satt sen och bara pratade om precis allt mellan himmel och jord resten av natten. Det var mycket trevligt. Tvättäkta kompishäng :)
 
Puss Vakring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0