Duktig bilförare for sure!

Torsdag 27 september
Gick och skrev ett geografiprov. Kunde ha gått bättre men helt okej endå kanske. Så direkt fortsätta med att plugga engelska. Tog en liten paus tänkte jag och stack och handlade. En sväng till Säästö pörssi också. När jag kom ut kollade jag på min bil och kom fram till att jag tycker om den rysligt mycket. Startade och körde iväg. Tre minuter senare var bilen inte lika fin mer... Jävla dikhelvete!!! Så illa var det inte men harmade som fan endå. Och lite nolo nog också :D Blev oavsett förbannad så in i helvete men hann inte med att vara arg så länge för såfort vi får upp bilen och jag kört hem den till pappa sku jag på litet finskaprov i Abc angående jobbet. Till min stora förvåning blev jag dessutom godkännd. Resten av kvällen ängnades åt engelskapluggas.
 
På säästös parkering när jag stod och beundrade min bil var jag bara tvungen att ta en bild.
 
Fem minuter senare hade den ändrat utseende radikalt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0