Festa med fina vänner.

Lördag 6 oktober
Ennu en evighetslång lördagstur på jobbet. När den äntligen var över kom jag hem, städade lite och så kom Sara. Båda jag hade tänkt sticka ut med sen ångrade sig och stannade hemma istället så tänkte att jag väl får sitta hemma jag också men så ringde Cappe precis och undrade om jag ville komma på förfest vilket jag självklart ville!
Satt och babblade med Sara en massa medan jag fixade mig och så kom Cappe och Morre här via. Sara stack iväg och vi gick till förfesten. En förfest med Drama (Kissemissen hette så! Huuuur kul? :D), vin, musik och trevligt folk.
Så blev det Nox sen då! Där var massa trevligt folk. Dansa natten lång. Så efteråt blev jag följd hem och eftersom det inte är shycht att låta folk gå hem lååångt mitt i natte, helt ensamma i mörkret och framför allt kylan så jag tänkte jag skulle vara snäll och bjuda på en liten övernattning. Slutade med att vi låg och snackade om allt i några timmar innan vi äntligen sov sen. Så trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0