Firmafest it is!

Lördag 22 september
Började jobba nio och jobbade till tre. Hem och duscha och fixa mig innan vi sjutiden drog iväg på firmafest. I joggingteam och det var så sjukt roligt! Gratis alkohol är ju aldrig fel och med supertrevligt sällskap och underbart god mat ennu så kunde det inte bli annat än perfekt.
Vi hade massa roliga aktiviteter, till exempel skulle man klippa ett A4:ans papper så det blev så stort att två ur laget rymdes igenom det utan att klippa sönder kanterna. Vi lyckades med att få hela vårt lag genom vårt papper! En annan lek var att man fick ett namn på en annan från jobbet och skulle imitera denna. Pernilla imiterade mig genom att säga "men de e okej" haha :D Ennu ett program var att man skrev sitt namn på ett papper och så skickades pappret runt till alla som de i sin tur fick skriva något om en. Skojskoj^^
Efter några timmar där drog vi vidare till Nox en del av oss. De fanns de som tyckte att vi stack för tidit men många kom dit senare också så vi skiljdes inte åt helt.
Började dansa loss som alltid och min feelis var som vanligt på topp, kanske till och med lite extra bra men ingen ville dansa med mig så fick stå och dansa ensam. Nej så illa var det kanske inte.
Jag behöver inte alkohol för att ha världens feelis och sån jädrars vilja att dansa och nu hade alkoholen gjort sitt så det fanns ingen chans att jag skulle kunna stå stilla men tur nog fick jag sällskap nu och då och ju mer klockan blev desto mer ihållande blev sällskapet så efter så efter en timme eller två var alla med :D
Hade en hejdlöst kul kväll med massa arbetskamrater men även underligt folk. En snubbe gick omkring och försökte smeka på allas lår, alla gick dock undan, haha! Det var nästan så att han tänte få på käften men det blev som tur var inget bråk.
Tog en barfotapromenad i regnet till efterfesten hos Katten, myysmyys^^ Väl där blev det musik, massa snack och hade fortsättningsvis supertrevligt. Alla stannade och sov över eftersom ingen orkade gå hem heller.
Så förutom (tillfälligt) irriterande ex och lite påträngande idioter som alltid så var det en toppen kväll jag sent kommer glömma :)
Tack var enda en, det var helt awesome!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0