Fiskars med Pernilla.

Torsdag 11 oktober
Morgonen började med en massa textande, löjliga beskyllningar men även en del lite smågulliga saker, haha! Så fick jag ett samtal. Inget ärligt sådant men jag var däremot ärlig tillbaka. Kunde berättat mera för tror ingen annan har sagt särskillt mycket men hade inte tid med det eftersom jag skulle till skolan. Några timmar där och sen hem.
Träffade Pernilla och tog en kruis till Fiskars med henne för att ta några bilder bland annat. Kom hem och fick höra saker som fick ilskan att bubbla, senare blev jag även lite ledsen vilket förvånade mig. Pernilla stack, jag angstade en halvtimme var sen över det, haha, gick och handlade och träffade Cappe en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0