Flitigt arbetande.

Måndag 24 september
Lite smådöd tog jag mig upp från sängen och gick väg till skolan för att skriva modersmålsskrivning. Såfort jag var klar stack jag vidare på jobb. Trodde jag skulle komma en timme senare än min egentliga arbetstid började men hann redan till en kvart efter så behövde bara jobba till halv nio^^
Dagen gick superfort och jag sprang runt och gjorde allt möjligt hela tiden. Hämtade vagnar, förde korgar, kollade datum, drog fram varor och snackade strunt med skojigt folk :) När jag kom hem råkade mamma komma precis samtidigt från Sverige så fick lite smått och gott av henne, tidningar och godis mest. Läste lite i boken till modersmålskursen och sen sova.
 
Skojig bulle på skallen med några små flätor som inte syns ens en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0