Första skrivningen för i höst.

Måndag 10 september
Gick lugnt till skolan och satte mig på matematiklektionen och räknade lite. Ajnej där skulle jag inte alls vara, skulle tydligen ha engelska hörförståelse kom de och sa åt mej. De var rätt pinsamt kan jag säga eller ja, snarare så det kändes dumt mot de alla som var tvugna att vänta. Förlåt!
Men hur kan man klara av att hålla på att missa studentskrivningar?? Det är duktigt tycker jag.
För övrigt så gick det helt som jag hade förväntat mig av engelskan så för min egen del var det inte så stor skillnad att jag inte hade vetat om det i förväg, mindre stress nästan juh.
Gick hem en sväng och så tillbaka till skolan på modersmåls repetition inför de skrivningarna som jag ju tack och lov var medveten om.
Stack och handela och fick mystisk fråga om mystiska människor, roande att höra vad folk hittar på om en :D
 
De visste dock inte mitt namn de heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0