Ingen fritid nej bara skola.

Måndag 17 september
Stack till skolan och väntade på att engelskaskrivningarna skulle börja. Det var den skriftliga delen och den kändes i varje fall betydligt enklare än vad hörförståelsen var. Men har endå inget hopp, språk och min hjärna fungerar inte vidare bra tillsammans.
Efteråt stack jag hem till Sara och pluggade hälsokunskap, läste en hel jädra bok.. Babbel hann vi också med såklart och att trycka i oss godsaker, höhö men sen var ja tvungen att komma hem eftersom jag hade ett geografiarbete att ägna kvällen åt. Sådär passligt ungefär en timme efter midnatt var jag äntligen klar, och väldigt död så det var otroligt skönt att få krypa upp under täcket och sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0