Körkoooort!!!!^^

Torsdag 13 september
Började dagen med körlektioner. Uppkörningen hade skjutits fram lite vilket gjorde att jag missade hela skoldagen. Efter att ha kört rätt länge där före så kändes de sådä.. Hade gjort några missar och med tanke på att jag visste att jag skulle vara sjukt nervös sen så tänkte jag att det nog inte kommer gå så bra. Så var det dags för uppkörning i varje fall. Behövde inte köra särskillt länge alls och det gick hur bra som helt tyckte jag, har aldrig kört närheten till sådär bra, ojojoj och körkort fick jag så är typ såååå lycklig! :D Det var verkligen på tiden att ha det undan nu.
Såfort mamma kom hem från jobbet stack hon och fixade försäkring på min bil så vi körde iväg till pappa för att hämta den. Körde mammas bil dit och den koplingen var enkel, inget hoppas men så övade jag lite med min lilla Sierra där på gården bara. DJÄVULSKOPPLING! Hoppade och skuttade och fick kärringstopp hela tiden -.- Meeen man lär ju sig :) Så körde jag hem bilen. Fick sen köra med mammas bil till mofa en sväng, han hade ingen aning om att jag skulle köra upp idag så han blev rätt förvånad när han såg mej :D
På kvällen kom Pernilla hit och kruisade lite smått, en sväng till Abc och tanka. Skoj snack hade vi men fick höra en del löjligheter av andra. Förstår inte hur människor orkar bry sig och ta åt sig hela tiden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0