Party all night.

Lördag 29 september
Slöade hela mogonen och förmiddagen, gjorde absolut inget alls. Så mot eftermiddagen började jag fixa mig lite.
Mot kvällssidan stack jag till Sara där vi hade tjejkväll med Katten och Cassu. Hade mysigt med supergoda vegetariska tortillas, pizza, lite vin, snack och en assa intressant information ;) Så fixade vi oss klara och drog till Nox. Sjukt feelis och eftersom jag ville dansa mycke mer än de andra (jag är överdriven...) och inte vill tvinga dem (haha :D)dansade jag med Jessica som jag inte pratat med på evigheter, superskoj!
Fjantar som påstår sig försöka reda ut saker men egentligen bara står och anklagar mej för orrelevata saker dom inte har någon aning om... smått irriterad!  Att buffaa till kanske var onödigt men allvarlit, kan man inte snacka nykter ska man inte snacka alls om man är så full att ma knappt vet vad man själv säger :P
Dansade sen med Katten och tryckaren kom. Kom en snubbe och ville dansa med oss båda samtididigt. Andra helgen i rad som det är nån som inte väljer mellan oss utan dansar med båda meeeen det kom en annan snubbe som drog bort mig från trippeltryckaren och dansade med mig sen haha :D
Jag och Katten stack sen vidare på efterfest till någon random. Där var väl ungefär tio presoner men efter en timme verkade folk bli trötta så på morgonsidan gick vi hem till Katten, i regne. Varför regnar det alltid såfort jag går ut.. två senaste träningspassen + tre senaste "gå hem från festen/krogen"-dar...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0