Sömnbrist gånger tusen men bra dag.

Söndag 14 oktober
Upptäckte där nått tag när vi snackade att jag hade möte med jobbet tre timmar senare och alltså väckning efter två timmar så kom fram till att det inte var någon bra idé att somna för då skulle jag aldrig klarat att stiga upp. Tvingade stackars tröttingen att hålla mig sällsak och lånade dessutom att par mjukisbyxor för själv hade jag bara en kjol och inte okej att gå omkring ute i klackar och kjol den här tiden på året, sääärskillt inte på viktigt möte x) Men klackarna var jag endå tvungen att ha. Pernilla hämtade mig sen i varje fall och vi var klara för möte. Fick frukost där och satt helt död och försökte koncentrera mig på vad som sades. Hade en paus på vilken jag fick i mig en energidricka så efter det var det endå lite halvmöjligt att lyssna.
Kom hem och sov ungefär tre timmar, hoppade sen i duschen, trevligt folk och sen på kruis med Cappe. Stack till Klinkbacka där jag gick omkring på styltor vilket var skitkul sen en runda i Fiskars också och kolla på den vackra naturen innan han körde hem mej. Hade massor att snacka om och riktit skoj hade vi. Så kom Pernilla hit men bara en kort sväng och med överdriven sömnbrist somnade jag framför datorn.
 
Handsfreesmoking :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0