Teinifest i Leksvall.

Lördag 15 septmber
En trevlig nio timmars tur igen denna lördag, meen tänker inte klaga, dessutom gick tiden rätt fort, det gör så med trevliga människor nämligen :)
Så hem och duscha och sen direkt iväg till pappa och limma tak/back-spegeln i bilen eftersom den kände för att hoppa ner i famnen på mig när jag skulle ställa in den. Gammalt så ingen överraskning visserligen. Gick fort att fixa och sen stack jag till Sara för att snacka massa strunt och umgås medan jag fixade mig inför kvällen.
Så tog vi lite kruis i stan och ett besök till Abc. Hem till henne ennu en liten stund och så stack jag till Ekenäs.
När jag var i Ekenäs ringde jag Isabelle och Larisza och fick veta att de var i Leksvall så stack och hämtade Isabelle och så skulle det bli Ettan men nope. Hon slapp inte in eftersom vakten ansåg att hennes pass var så gammalt att han säkert inte kunde avgöra att det var hon -.- Vi blev lite pissed of..
Vi bestämmde oss i varje fall för att åka tillbaka till Leksvall på en riktig jädra teinifest. Massa supersmåttingar, endel var visserligen i vår ålder men det var inte många. Jag och Isa dansade hela natten och hade skirroligt nog men det skulle varit roligare på ettan.. Körde sen hem Larisza, Isa och de andra.
Körde hem och när jag steg ur bilen här hemma träffade jag på en brevbärare.. En utlänning som började prata engelska med mig. Hälsade och började sen berätta att jag var vacker.. Kändes lite smått skrämmande när en random snubbe snackar med en när man är ensam mitt i natten, säger att man är vacker och börjar fråga var man bor... Blä så jag svarade otroligt kort, sa tack och gick in foooort! Vad gäller egentligen med mej och postsnubbar?? -.-
Sen sov jag supergott i min varma, trygga säng i varje fall.
 
Ingen spegel och osminkat spöke.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0