Tupplur i oväsendet.

Torsdag 20 september
Gick till skolan och hade tre lektioner. Geografi och engelska. Såfort jag slutade tänkte jag komma hem och sova eftersom jag var helt slut. Lade mig i sängen och tänkte precis somna när det plötsligt blev ett jädra oväsen. De borrades någonstans precis vid en ventil eller jag tyckte det lät som i en ventil för allt ljud kom precis rakt in i vår lägenhet och det var omöjligt att sova, med det ljudet skärandes i öronen men jag vägrade stiga upp och efter en stund måste de ha haft matpaus för en timme senare vaknade jag och då var det dags att laga att laga sig klar för jobbet.
Eftersom det var marknad så var det väldigt lite folk, alla var ju i granstaden men timmarna flöt endå på fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0