Utvilad för en gångs skull.

Tisdag 11 september
Sov mååånga timmar eftersom jag för en gångs skull gick och sova itid och dessutom hade liten sovmorgon. Så till skolan på några trevliga timmar, när jag slutade åkte vi till ekenäs där jag hälsade på en läkare för min hals som ennu vägrar bli bra. Det enda jag fick veta var i princip att jag skulle sluta harkkla mej och att det tydligen skulle hjälpa. Eftersom jag inte fått ut så mycket av mina besök på hvc så valde vi nu privatläkare... Alltså betalade vi för att få veta att jag inte skulle harkla mig, kändes lite onödigt tycker jag. Svalgprov tog hon också, svaret skulle komma om två veckor. I hvc tar det i varje fall bara ett dygn...
Så handlade vi lite och kom sen hem. Satt och kollade One Tree Hill halva kvällen men fick sen ta tag i geografiarbete men färdig blev jag inte utan gick över till hälsokunskapspluggas istället. Sen var det bara att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0