Bara sova.

Torsdag 31 januari
Vaknade och började käka värkmedicin såfort jag steg upp. Grejjen som hänger där bak i munnen ni vet var uppsvullen något helt otroligt så såfort jag svalde eller något kände jag av den vilket var fruktansvärt äckligt.. Dessutom hade jag inte mycket till röst.
Slöade hela dagen, åt glass, slöade mer och kollade Lost. Pernilla kom och hälsade på en stund och det gick förvånansvärt bra med tanke på att jag hade otroligt svårt att få fram något ljud. Vi hade väldigt intressanta samtal som alltid men hon stannade inte särskillt länge. Är hög av medicinerna så trött som fan så somnade sen fort efter att ha chattat med fina människor.

Kommentarer
Postat av: Danno

Aj du e också beroende av Lost? :D

Svar: Lugnt sagt :D Så bäst juh!
Emilia

2013-02-01 @ 20:56:54
URL: http://dannosfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0