Skulle dö på fläcken utan mina underbara vänner.

Fredag 1 februari
Ny månad igen, tiden bara rusar. En hel månad av det nya året har redan paserat, en bra månad. Älskar alla fina, underbara människor jag har i mitt liv!<3
Vaknade tidigt och började direkt min neddrogning. Halsen var inte vänlig mot mig så blev dubbel dos så koncentrationen var inte så bra sen. Kollade Lost slöade, kollade gammla bilder och åt glass i övrigt hela mogonen.
Så ringde Pernilla och sa att hon kommer hämta mej så jag inte behöver sitta inne och tråka hela dagen. Så fin kompis! Vi satt i Abc en stund och babblade och sen fick vi sällskap av Jürgen som ville sno skjuts in till stan. Trevliga disskusioner och ser verkligen fram emot nästa utekväll med de fina jag var med förra helgen! Längtar.
Var och inhandlade glass innan bruden körde hem mej, här satt jag sen och åt glass, kände mej äcklig och hade cp-röst.
Fyratiden bet jag ihop satte mej i bilen och körde iväg till fin kille... Det var inte det minsta roligt. Har aldrig förr känsts så hämst att köra bil! Djupa spår i vägarna så bilden drog vart den ville och jag förstår precis varför medicinen jag äter har en triangel på för fy fasiken det var inte kul alls att hålla koncentrationen, nästan omöjligt, satt oh blinkade heeela tiden för att försöka koncentrera mej och när jag kom fram var jag helt slut!
Chillade men hann inte länge innan han skulle iväg och träffa vänner men liten stund i varje fall, hihi, skoj. Men hade en massa fina saker jag ville säga som jag aldrig fick sagt för han skulle trott jag sagt det bara för jag var hög, höhö :D Han fick köra hem mig för jag vägrade efter skräckupplevelsen påväg dit, usch och fy.
Sen dess har jag suttit här hemma och kännt mej äcklig och ensam med glass. Men snackat med fina vänner.
Vet inte vad ja hade gjort utan er!<3 Typ dött på fläcken! Och ni vet nog vem ni är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0