Återgått till att fortsätta kolla en av favoritserierna.

Söndag 20 januari
Bra morgon men så började klockan närma sig tolv pch eftersom jag hade skolarbete som baserade sig på ett besök av en gudstjänst och det stod på nätet att det var tolv slepade jag mej med stor möda upp, ringde kusin, drog henne med och stack till kyrkan. Men den förbannade gudstjänsten hade redan varit, de hade bara inte orkat uppdatera sin hemsida ennu efter årsskiftet, ni kan bara föreställa er min ilska, där hade jag helt i onödan dragit mej upp ur en varm och skön ssäng och tvingat mej ut i kylan.
Sur och tväg körde jag hem Api och stannade hos den en stund, Chillade en stund med Robin också innan han pyste iväg på jobb. Så hem och kollade Lost men började sen fixa med ett annat religionsarbete. Så sova när klockan redan var allt för mycket.
http://www.girlgonegeekblog.com/wp-content/uploads/2012/04/lost-wallpaper-1600x900.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0