Bästa dagen på länge, ni berikar mitt liv till tusen!

Lördag 26 januari
Vaknade sådär passligt tidigt men vägrade stiga upp. Jobbig morgon, ville verkligen inte alls stiga upp.. Piggnade så småningom till och humöret förbättrades enormt. Hoppade i duschen, slöade en halv evighet, gluffsa smörgåsar medan vi kollade Happy Town. Abc en sväng och så en spontan roadtrip till Lojo liksom bara för att vi kunde :) Spontana påhittigheter är något av det absolut bästa som finns^^
Tillbaka dit en liten stund, spela slö fotis och hade ingen chans mot proffset själv. Så sprang jag iväg till butiken. Alko självklart, vidare hem och städa fög skulle nog inte tegdats ta någon dit på förfest annars så som det såg ut. Fixade mig och så kom Simme hit först, snart Pernilla och efter en stund kom Jürgen, då var vi alla äntligen här och kunde börja festen för fulla myggar. Simme blandade asgoda drinkar till oss. Salmiaklikör, tranbärsjuice och energidricka, så gott! Så spelade vi ölspel och jag som åter igen äter antibiotika fick ge upp rätt fort eftersom det steg i huvudet direkt.Lyssnade på musik och höjde fiilisen till toppnivå hann vi också med.
Blev alldeles lagom full tills vi drog ut. Bara jag och Simme. De andra två mådde inte rosor så de kom först senare. Dansade som en galning som alltid men massa skoj typer, chillade med Simme och hans vänner och dansade mer. Så blev han äntligen så full så han också ville dansa så sen gjorde jag inget annat än dansade resten av kvällen bortsätt från några tobakspauser ute i kylan (fattar inte hu folk klarar röka i den kylan!). När Pernilla kom tog vi tillsammans nästan över dansgolvet :D
Så började natten lida mot sitt slut och jag som hade jobb att gå till på morgonen hade inget annat val än att gå hem och sova men fick sällskap (som i å för sej däckade såfort vi kom innanför dörren typ) vilket jag är otroligt glad över.
Perfekt kväll, perfekt dag över huvud taget! Trots morgonen^^ Är så otroligt glad och somnade med en varm och skön känsla i magen av att allt blir bra oavsett vad.
Tack fina människor för att ni finns i mitt liv!<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0