Bra start på ny vecka.

Måndag 28 januari
Började skolan nio med ett muntligt prov i engelska. Kunde gått bättre men tänker inte klaga. Förberädande och sen utgivning efter maten. Hade fått en nia i biologin så är asnöjd! När vi gick egenom vad som borde varit satt jag bara och tänkte att jag hade en massa borta så trodde att det inte alls hade gått så bra men så fick jag ut det och blev rejält glad.
Hem och plugga sisådär tjugo sidor historia sen skippade jag det och somnade istället. En och en halv timme senare var det att vakna och skynda iväg till jobbet. Hade skoj med Malin hela dagen, särskillt när vi härjade runt bland hyllorna, haha! Kommer vara tråkigt när hon slutar!
Hem och plugga och så snacka en massa random med folk, roligt egentligen. Så äntligen sova sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0