Darin är en otroligt söt liten apa!

 

Denna låt har blivit mer och mer populär den senaste tiden vilket jag förstår för den är Apbra^^ Satt i varje fall och lyssnade på den på repeat idag viilket fick mej att vilja lyssna på andra av hans låtar också, dom äldre för jag var nämligen ett stort fan när jag var lite yngre, älskade hans låtar och gör det än kom jag fram till.
 
Huuur söt?^^
 
 Får rysningar av välbehag. Så bra minnen, totalt utspelad låt för mig men usch vad jag tyckte han var bra. Blir nog lite kär i honom nu av alla känslor som kommer upp till ytan^^ Lyssnade på honom när jag var glad, när jag var ledsen och allt däremellan. Säg vad ni vill men Darin äger<3 :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0